Everything fresh, everything new

Mår så sjukt bra nu, allt är kanske inte direkt perfekt men jag mår bra. Har varit fram och tillbaka där och här. Har skapat min egna balans mellan vännerna nu. Det kan och sla bli bättre. Iallafall har jag varit lite off på bloggen, har haft problem med hälsan/kroppen i veckor nu. Pga det blev de sjukhusbesök och blodprover. Inget allvarligt och de ska försvinna om ett tag. Fått migrän attacker och näsblod vilket skrämde mig, bruka inte ens få näsblod lätt. Det gick t.o.m några års mellanrum tills jag fick näsblod.. Sen bruka maten åka upp, trodde först de va magsjuka men de va de inte. Iaf, ska stanna hemma från skolan imorgon för säkerhetskull denna gången. 

Men iallafall, har lärt känna nya människor och haft de kul helt enkelt. På bussen fram och tillbaka. Sjuuukt snälla och goa! 

Har planerat mitt jullov också, de blir att åka till Borås och bosätta mig där i en vecka hos kusinerna. Jag och Thao har planerat massa skoj som stoooorshopping! Har sparat pengar som en jude i månader $$$$ och trofan att dom ska slut då. JA. Är så sjukt shoppingsugen! 

Vi hörs vänner, ska försöka bättra på min uppdatering här också. Meeeen jag finns på ask ask.fm/bodille (har massa roliga saker där faktiskt haha!) och sen snapchat har jag fan över gränsen roligt där också, @bodilles

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0