Dygna

Kära vänneeeer, kom hem från Borås i förrgår. Igår så bestämde jag, Åsa och Carro för att dygna och vi var inne på chatroulette i 9h (!!!!!!!!!) galet. Vi fick massa folk gå in på chatroulette och hittade nästan alla!
De blev nattmat som var heaven och skypea med favorit Keanu som vanligt haha. Somnade dock tyvärr haha.
Ska aldrig dygna, har knappt fått mina 9h sömn, vi 3 är döda säger jag bara. Iallafall ska jag visa er vart jag har köpt senare idag hade jag tänkt. Vi får se hur trött jag är idag.
Ska fortsätta sova nu för jag är helt död

/Bodil


Vi hittade Patrik, Maja och Tintin, Amer, Jacob (så sött leende hahaha) Patrick A.
Vi hittade Julia S, Marri också vilket jag glömde ta bild på hihi. 
Haha galet kul hade vi!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0