Död tjej

Vaknade precis ac att kusinerna petade mig i ansikten och ville bygga lego.. What. Har sovit 4h, får knappt sömn här ju haha :(
Dagen igår, var ju som sagt i Göteborg igår och de va gaaaaalet mycket folk. Aggressiva blattarzzzzzzz.. Fick hem Victorias secret som jag köpte till mamma 2body lotions. Lite balla linnen, hoodie, massa blusar haha! Liteeee smink på de också. Ska visa någon dag, när jag är hemma. Imorgon åker jag äntligen heeeeem hihi. Saknat mi padres y amigos muchooo!!
Idag har jag inget planerat faktiskt, funderar på att dra till knalleland bredvid vi bor här. Har dock inte aaaaalls mycket pengar kvar så får la ta och ringa mina föräldrar och fjäska litt. Haha dom kommer döda mig bara genom mobilen.. 
Puss
/Bodil




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0