/Åsa

10 saker du vill göra innan du dör:

  1. Åka till USA
  2. Gifta mig
  3. Skaffa en hund
  4. Få barn
  5. Hoppa fallskärm
  6. Donera pengar/mat till någon organsationen
  7. Göra en stor förändring med mitt hår
  8. Resa jorden runt
  9. Bli framgångsrik, hehe
  10. Göra näsoperation


9 saker om dig själv:

  1. Hatar killar just nu tyyypppp, personliga skäl. Haha
  2. Är social för det mesta. 
  3. Älskar och lära känna nya människor!
  4. Är inte så blyg bland människor jag inte känner. 
  5. Jag har ett stort födelsemärke på mitt lår. 
  6. Gillar icke när folk snackar bullshit, skapar rykten, sprider rykten. You get the picture. 
  7. Litar nästan inte på någon. 
  8. Min syn är väldigt urusel, haha. 
  9. Har storlek 36 på fottsingarna 


8 sätt att vinna ditt hjärta på:

  1. Gör mig glad
  2. HA BRA HUMOR, annars funkar det inte. 
  3. Var dig själv men även lite bad boy
  4. Acceptera mig för den jag är
  5. Han ska vara lite smågullig ibland, dock ska han inte överdriva
  6. Ha fint hår
  7. Måste vara hygienisk, hahaha
  8. -

7 saker du ofta grubblar på:

  1. Livet
  2. Vad finns det och äta?
  3. Varför just jag?
  4. Varför har jag så tråkigt?
  5. Varför är mina ögon så små? :(((
  6. Kärlek
  7. Döden


 6 kändisar du tycker är snygga:

  1. Lilly Collins
  2. Candice Swanepoel + dom andra vs modellerna
  3. Bröderna Franco
  4. Nina Dobrev
  5. Mila Kunis
  6. Liam Hemsworth


5 saker du aldrig skulle vilja göra:

  1. Äta kackerlackor osv
  2. Döda någon eller skada någon
  3. Göra chokladmousse
  4. Sterilisera mig
  5. Färgs håret blondt

4 saker du köpt den senaste månaden:

  1. Chips
  2. Godis
  3. Läsk
  4. Glowsticks



3 sätt att få dig le/skratta:

  1. Någon med ett roligt skratt
  2. När någon säger eller gör något roligt
  3. Allmänt rolig 




2 gamla favoritlåtar:

Ingen aning

1 sak folk inte visste om dig:

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0