2013

Sååå.. 2013 börjar nå mot sitt slut. Tänkte att jag skriver mitt lilla inlägg nu på kvällen eftersom min hjärna vandrar omkring. Kan ju börja med att detta året har inte varit det bästa men inte det sämsta heller. Har ändå skapat massa minnen med fina vänner och haft det roligt. Har även haft mina nedgångar men det behövs för att kunna skapa en balans. Lärt känna massa nytt folk vilket alltid är roligt! Sen så har jag gjort misstag men som man säger, man lär sig utav sina misstag. Har börjat våga göra saker mycket mer än vad jag gjorde innan. Saker som skapar minnen. Minnerna man tittar tillbaks på när man är gammal. Har förändrat på insidan och utsidan och jag tycker att det är bra med förändringar. Oftast iallafall. Hoppas på att 2014 blir mycket bättre än detta året. 

Några bilder från 2013



/åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0