2013

2013 har både varit ett av dom bästa åren i mitt liv, men samtidigt har det nog också varit ett av dom värsta. Har verkligen lärt mig jävligt många läxor detta året och en av dom är att verkligen vem som helst kan hugga en i ryggen. Har haft så jävla kul med mina tjejer, dock ångrar jag att jag inte hittade på mer under sommarlovet. Hunnit ha ett förhållande under 8månader som jag höll utanför bloggen. Dock slutade det inte så bra och jag drogs ner till botten, där jag varit ett tag nu och försöker kämpa mig ifrån! Dock går det inte så bra! Men kan tillägga att det var nog dom 8 bästa månaderna i mitt liv, men vissa stunder också dom 8 värsta! Men jag är så sjukt glad endå över dom 8 månaderna! Dock kommer jag vara jävligt försiktig med i framtiden vem jag litar på och vem jag får känslor för, klarar verkligen inte av att få mitt hjärta krossat igen, varken av en kompis eller av någon jag är tillsammans med.




Somsagt, detta året har varit så jävla bra! Men samtidigt så jävla dåligt, helt sjukt hur allt bara kan vändas om! Vänner som sviker och folk man verkligen litat på har svikit! Men samtidigt har man lärt sig vilka som äkta vännerna är och vilka som verkligen finns där när det händer något! 


Har hunnit mer att bara i Turkiet, vara på min första Justin konsert, ha några jävligt minnesvärda kvällar och lärt känna så jävla många nya människor! Min lilla bebis Neo kom även till världen, världens underbaraste lilla kille! Helt sjukt hur detta året gått såhär fort, känns som att det var igår det blev 2013 liksom. 




Hoppas att 2014 blir mitt år, eller rättare sagt det ska bli mitt år. Jag ska göra det jag mår bra av, jag ska umgås med dom jag mår som bäst med och jag ska verkligen ta tag i träning, skola och vänner!! Allt det jag slarvat med som fan detta året! Hoppas ni som jag avslutar detta året med finns kvar under hela 2014, för det är er jag vill ha i mitt liv! / Emelie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0