Svar på tal

Haha, denna frågan får jag alltid av folk som får reda på med iPhone 5 grejen.
Okej, jag fattar när den nya iphonen kommer ut vill alla se den med spänning fast det är inte sån one life time grej. Det verkar så för folk. Får oftast höra att jag är bortskämd och så vidare... Jag får en låg månadspeng, jag hjälper till hemma och våran stationära dator (alltså mammas och pappas) kraschade (okej efter 9år?!) så min laptop delar vi nu. Jag hade en iPad 2 innan, men jag och pappa gjorde en deal på att om jag ger bort den får jag 5an. Sen jag köper inte heller mycket kläder osv. Jag hade en 4 innan men eftersom mamma är så tråkig och vill inte ha en ny sprillans iPhone fick jag den istället. Ja, där har ni svaren.
Min pappa och jag är riktiga Apple freaks egentligen, nästa köp blir det iPad 4 faktiskt.(när den kommer ut) Mina vänner, det gäller att vara snäll och planera ekonomin. Ett tips faktiskt är att göra massa deals annars haha och sen är jag ensam barn också.

/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0