Saker som ni måste förstå och veta !!!

Jag har inte haft det lätt i mitt liv pga olika saker inom familjen och kring vänner . Jag var aldrig och har aldrig vart en av dom där snygga populära tjejena . Utan en av dom som inte blir så jätte bra behandlade , alltid ska sköta skolan , vara lärarnas favorit och inte ser så bra ut.
Varje dag innan jag går till skolan är jag rädd att folk ska vara taskiga , säga dumma saker och kolla snätt på mig . Vajre gång jag går igenom korridorerna känns det som att det är nån som ska säga nått dumt bara för att jag var så van vid det förr ! Att folk kallade mig fet och tyckte att jag inte var tillräckligt bra , saker folk säger stannar kvar för alltid ! 
 
Alla mina vänner har en stor roll i det hela , just nu vet jag vilka som är värda att behålla och vilka som kan gå . Förr  umgådes jag med folk som tryckte ner mig och gjorde så att jag mådde dåligt , men idag har jag serriöst som bästa vännerna i världen och ni är guld värda ! 
 
Jag var kär i en kille för länge sen och det förändrade mig till den jag är idag !
Det slutade med att min dåvarande bästa vän blev tillsamans med denna killen och jag mådde sämre och sämre ! Jag fick lite små ätstörningar och mådde illa nästan hela tiden . Jag tyckte inte att jag var tillräckligt bra för den killen och ville va som min bästa vän som inte längre är min vän ... Den killen fick mig att tänka på ett helt annat sätt som jag aldrig tänk innan . Jag gick ner ganska mycket i vikt men tänkte inte på det själv , det enda jag ville va att ha den killen , det spelade ingen roll vad jag var tvungen att göra för att få honom jag skulle ha honom!
 
Vad jag inte förstod då var att det spelar ingen roll hur jag är eller jag beter mig det kommer aldrig bli jag och han 
Men idag så är jag tacksam att det aldrig blev jag och han för det har gjort mig till den tjejen jag är idag , visst jag kanske fortfarande inte duger för alla och jag är absolut inte en av dom där snygga tjejerna men jag vet att det är så det är , ingen är perfekt hur mycket man än försöker och det är inte alltid lätt !
 
Visst jag är bara 13år men jag har gått igenom men än vad man kan tro! Och bara för att jag kollar ner i marken hela tiden i skolan när jag går förbi vissa personer .. hehe .. betyder inte att jag är rädd för dig som person utan för att jag är rädd för att du ska säga dumma saker och tro saker om mig ! 
 
Jag kanske inte värkar så där jätte "kristen och svensk" men i hjärnan och sånt tänker jag på det hela tiden , jag tänker aldrig röka och jag tänker vänta med att dricka tills jag är ganska mycket äldre , och jag tänker spara min "virgen" tills jag är 15 !!! YEAH i said it ! Så gå inte runt och tro att jag gör saker jag inte gör ! 
Säg bara hej till mig och börja sancka så we can be friends hihi ^-^ .
 
 
Var bara tvungen att skriva av mig lite och detta är långt ifrån allt men det är iallafall en liten del av det hela , så hoppas ni förstår nu ! Puuusss ! :*
 

Kommentarer
Postat av: .

Älskade vännen! <3
Finns om du faller och när du reser dig!
PUSS! :*

Svar: Tack ! <3 :* / Emelie
LTTK None

2012-10-02 - 18:59:07
Postat av: En i 9an

Du är jättefin som du är! Lätt den finaste av alla sjuor :D ta hand om dig <3

Svar: Tack , betyder super mycket ! <3 / Emelie
LTTK None

2012-10-02 - 20:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0