"Önske inlägg"

Fick en kommentar om jag kunde skriva om mig och Jacob , hur vi träffade osv , så nu kör vi !
 
Jag har ALLTID vetat vem Jacob är , gått i samma skola som honom och allt sen lekis men aldrig vågat prata med honom!  Så allt började med att vi var några kompisar också gick vi och knackade på hos honom ! 
Han och några mer stack hem till mig , vi kollade på film och tramsade , ( flörtade med honom direkt hihi..)

Började chatte med honom , snacka skype och umgås mer och mer ! Så efter ett litet tag tyckte "många" att vi passade osv , så vi tog tag i det hela snackade om hur vi kännde för varandra och sånt ! Och det slutade ju välldigt bra ! Haha , 3 veckor tillsamans i helgen , 3 veckor att minnas hela livet!

Varför jag gillar/älskar just honom är för att jag kan vara mig själv till 100% med honom , behöver inte ha smink och värsta "fin" kläderna . Utan kan gå runt i mina mjukis kläder och se ut som ett monster ... haha . 
Han är också den omtänksammaste och snällaste killen jag träffat ! Han bryr sig värkligen om allt ( eller är välldigt bra på att låtssas , haha). Sen behöver vi ju inte snacka om utseendet .. åhh shit asså ! 
Skulle inte byta ut honom mot nån kille ! För mig finns det bara han ! Och hoppas att det bara är jag för honom!
 
 
 
Så det var "liten" bit av en ganska "kort" historia ! Hoppas att det kommer finnas mycket mer att berätta om snart!
Älskar dig killen ! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: -

Awe sötnosar! <3

Svar: Hihi <3 / Emelie
LTTK None

2012-10-13 - 09:04:18
Postat av: --

Finaste vännen! <3 Du o Jacob är så gulliga tillsammans. Hihi märkte direkt att du verkade mycket lyckligare när du pratade om honom/såg honom/pratade med honom osv! JÄTTEGULLIGT! All lycka till er :*

Svar: Tack vännen ! <3 / Emelie
LTTK None

2012-10-13 - 17:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0