P12 inlägg !!! Puss !

Domma två veckorna har varit dom två bästa på länge ! Har fått umgås med mina vänner super mycket , träffa mina största svenska idoler och fått den killen som jag älskar ! 
Vet att jag låter som en p12:a nu men utan denna killen skulle jag fan inte varit såhär lyckligt , visst mina vänner gör mig till den lyckligaste tjejen på jorden . Men denna killen gör mig till den lyckligste i rymden , på månen och överallt ! 
2 veckor är så lång tid jag har fått vara den där lyckliga tjejen , från att tycka att kärlek var skit för att man aldrig får nån kärlek tillbaks , till att få det ! Kännslan går inte att beskriva ! 
Hoppas jag får vara såhär lycklig lääänge till! <3 Älskar dig ! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0