Orkar inte mer ..

Finns så mycket skit jag sagt och gjort i mitt liv ! Minns i sommras när man trodde att man hade nått pågång med en kille och det slutade med att man inte ens ville gå utanför dörren , för att man var så sårad och ledsen ! 
Jag har dom bästa vännerna , familjen och pojkvännen som man kan finna på denna jord ! 
Visst jag gör vissa fel ibland och jag har många brister men dom bristerna har jah bestämt mig för att sudda ut!
Jag tänker inte längre vara den där tjejen som säger saker bara för att vara "rolig" eller bara säga saker som man igentligen inte har en anning om varför man säger det ?.
Tänker nu starta allt från början ! Rensa mina skype , facebook och mobil kontakter ! Ta bort allt det jag inte längre känner att jag behöver ! 
Imon börjar mitt "nya" liv , orkar inte med allt skit snack och allt folk tror! Vill inte vara den där tjejen som är rädd för vad folk ska tro om mig. Vill inte heller att folk går runt och säger saker till folk som inte är sant ! Om det är nått du vill säg det till mig ist för alla andra ! I sånna fall är det mitt och ditt problem inte alla andras !
 
Ska ta mig en dusch och sova tror jag ! Ses imon när mitt nya liv är här ! Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0