Ont i ryggen!

Är hemma från stallet nu, gick ganska bra faktiskt hann mysa lite med honom i boxen innan jag åkte hem love it!
Värsta är att det känns som att min rygg ska knäckas i två delar .. Orkar inte mer vill ha tillbaks min gammla rygg!
Var ju somsagt med Jacob innan , snackade lite , fjantade oss och myste mest ! 
Skolan idag var väll okej , matte två gånger på morgonen och glosförhör inte precis min grej . 
Sticker nog ner till Nöjet imon kväll men mina fina vänner också sover Vilma här imon kväll , mys!
Mamma och pappa åker till Stockholm på lördag så är hemma med Oliver själv , kommer typ hinna döda honom innan dom är hemma igen.
 
Men uppdaterar senare och ge mig tips på vad ni vill att jag ska blogga om ! Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla gör ett videoinlägg med din pojkvän,skulle vara kul om ni gjorde det!??? :)

Svar: Haha , vi får se ;) /Emelie
LTTK None

2012-10-18 - 22:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0