Omg moment !

Var ner till Torghuset och kollade på Youngblood , omg älskar dom killarna ... Träffade dom efter konserten , fick autograf och ta en bild ! (bilden kommer senare ) . Köpte en skiva som dom signerade. Kollade när Jacob och hans kompisar spelade fotboll och stack hem vid 7 . Gick ner till Konsum med mamma och pratade om hur grymma Yougblood är .. Snackade om vad som skulle hända om dom kom in på Konsum när vi va där . Betalade och gick ut , så såg jag två killar gå mot oss , en med huvtröja . Så jag gick emot dom så såg jag att det var Simon och Chris från Yougblood gick emot dom och sa hej ! Omg ... Dom kollade på mig och Simon sa hej med det största smilet jag har sett !! Omg ..... Sprang där ifrån och grät och skakade i 20 min ... Ingen skulle någonsin förstå hur stort det kändes trodde att jag skulle svimma ... Blev mött av min lillebror och hans kompisar hemma som bara skrattade åt mig .. Ska ner och äta lite och sen kolla på någon film !
Uppdaterar senare ! ;*
 
 
Dom tre babesen i mitten är mina ! 
Simon , Oscar och Marcus ! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0