Min åsikt !

Tänkte skriva ett inlägg om ungefär samma sak som mina fina vänner Bodil och Åsa skrivit om idag ! 
För att få min "åsikt" om det hela , eller vad man ska säga !
 
Jag är svensk , 100% svensk rakt igenom . Men även fast jag är det så behandlar jag inte annat folk som skit ! 
Jag har minst 85% men vänner som inte har samma hudfärg , kommer från samma land som mig eller har samma kulltur/relligon som jag. Kan ju kort säga att jag skulle inte klara mig utan "invandrare/blattar" eller vad vi ska kalla dom finaste personerna som finns på denna jord!
Så ni idioter som dömmer folk efter hur dom ser ut , vilket land dom kommer ifrån bara ge er! Liksom varför skulle inte dom vara lika mycket värda som du ?! Varför ska dom bli behandlade på ett annat sätt ?! 
Jag vet att det finns MÅNGA som inte håller med mig men tycker att ni borde se er i speglen och förstå att utanför ser vi annorlunda ut , men på insidan är vi igentligen likadana ! Bara att "blattar" osv har så jvla mycket mer i sina hjärtan än ni idioter som behandlar dom illa har ! 
 
Varje dag hör jag folk säga till MINA VÄNNER kränkande saker ! För er kanske det inte betyder nått men för mig som ser mina vänner bli ledsna och må dåligt över det ! Asså skulle bara vilja slå ner er och döda er ! 
 
Igentligen helt ärligt borde ni skaffa ett liv! För så som du behandlar folk nu kommer du förmodligen bli behandlad någon gång! Karma is a bitch! Och det borde ni förstå allihopa , ni som är så jvla rasistiska så det inte är sant!

Vill att alla mina vänner , och alla andra som är invandrare/blattar osv att ni har serriöst hjärtan av guld ! 
Och ni ska vara stolta för vart ni kommer ifrån ! Ta inte åt er all skit som folk säger ! 
Stay strong ! 
 
 
Var allt jag ville få sagt ! Ses imorgon ! Puuuusss!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0