Karma

Läste Åsas inlägg, så jävla sant.
Jag tänker positivt för att kunna överleva mina vardagar, det gör vi alla.
Det här med rasistmänniskor är bara så jäkla löjligt. Vi alla är människor, vi alla har samma känslor och fungerar på samma sätt. Spelar det någon roll vad för ursprung/hudfärg för mig? Nej, är du snäll mot mig så är jag snäll mot dig.
Det suger också att folk är helt elaka mot vissa när dom inte ens känner den utsatta personen. Jag har gått igenom en hel del i mitt liv. Jag har blivit mobbad och misshandlad. Tro mig, smärta är ingenting för mig längre för det gjorde mig starkare. Mitt liv är baserat på det. Att jag möter folk varje dag som dömer mig gör mig bara negativ. Negativa tankar gör mig arg, frustrerad och sur. Det får mig att såra andra med en swipe.
Jag ha inte världens bästa självförtroende, jag har brister som alla andra. Det har blivit ett jävligt tjat om mina finnar. Men jag skrattar bara bort det när folk nämner de ämnet, för tanken av att hoppas på att personen själv kommer få det gör mig dödskratta.
Innan ni dömer någon, så tänk efter. Jag är inte den finaste eller snyggaste. Har du rätt att döma mig? Nej det har du inte, men vill du göra det så Go for it. Well, screw you then.


/Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0