iPhone?

Fick en fråga om det var någon skillnad mellan iPhone 4s och iPhone 5. Jag hade 4an innan men min pappa hade 4s så jag vet lite om den och ska jag vara ärlig så är det en väldigt stor skillnad mellan iPhone4/4s och 5an! 5an har retina skärm som gör allt lättare och skarpare. Ni som spelar massa spel så märker ni att skärmen reagerar också snabbare. Siri-shitet använder jag inte, bara när jag är rastlös och larvar mig haha. 5an har bättre grepp också.
Designen var skitsnygg, och svarta iphones har aldrig varit i min ägodel, men den nya designen var skittball! Men det blev ändå vit för min del, det är mer mig tycker jag och hela familjen kör på vita iphones så följer trenden. Min experience med iphones så rekommendera jag dom. Har haft iPhone sen 3år tillbaks och still.
Jag är 110% nöjd med min 5, best shit hittills

/bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0