Idag ..

Var och tränade innan, fick typ värsta döds tankarna .. Oh shit vad jobbigt det va trodde serriöst att mina lungor och mitt hjärta skulle hoppa ut ! 
Tog en dusch när jag kom hem och åt lite god mat ! Sitter just nu och pluggar .. och snackar skype .. hehe ... 
Dagen har varit soft , lååång dag i skolan men aja , tänkte sticka ner till min morbror nu på kvällen för han hade chokladpudding men orkade inte hehe ...  Fick mina skolfoton innan idag med , shit vilken sexig klass jag har assså! Helt sjukt ! Blev fakriskt nöjd med både den enskillda bilder och gruppfotot .
 
Sticker till stallet imon och kanske är med lite vänner innan får se ! 
Kommentera vad jag ska blogga om !! Har typ inga ider längre ^^ Puss så länge  !:*
 
Skolfotot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0