Helt störd..

Skolan idag var typ kul , va på värsta flumm humöret hela dagen vet inte vad det är med mig ? Haha . 
Kunde inte sitta still , var sugen på choklad/godis/cola heeeela dagen och var helt störd ! 
Vaknade vid halv 8 i morse och fick panik ! Fixade mig på 2min och var fördig helt efter 10min och stack till skolan.
Är nu hemma och ska äta något och städa hela huset så att mina föräldrar blir stolta över mig !
Sticker ner till Nöjet ikväll med tjejerna , tror Jacob är där med så jag kan pussa lite på honom , hehe...
Sen sover Vilma här i natt mysigt , så blir nog inte så jätte bra uppdatering ikväll !
Ska även fråga Jacob om det där med Videoblogg för ni som undrat om vi kan göra en ihop! Så ni får svar om det senare ! Tycker ni det skulle vara en kul grej ? 
Uppdaterar senare om jag har tid . Puuss!
 
Gammal bild!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa, det hade varit roligt om ni gjorde en videoblogg tillsammans! :)

2012-10-19 - 22:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0