He is we!

Sitter hemma just nu , blir nog till att vara hemma hela dagen om jag inte drar ut . 
Sticker inte till stallet pga ryggen , fick en tid hos doktorn imorgon så får vi se om det är nått som är fel ! 
Dagen har varit ganska okej , förutom att vi har matte 2ggr på morgonen ... Haha , idrotten gjorde min dag asså . 
 
Har suttit en stund och kollat på lite videos på youtube och är så nära på att börja gråta så det inte är sant ! 
Tänker på allt det som är bra och allt det som är dåligt ! Mår så jävla bra men samtidigt så himla dåligt ! 
Ska sätta mig och skriva ett ganska långt inlägg så jag får ut alla "kännslor" , älskar att skriva av mig men får se om jag publicerar det!
 
Uppdaterar senare ! 
Bild från i sommras ! Minnen!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0