dag 1

1. Berätta om dig själv

Jag heter då Åsa Truong och är 14 år. Jag är en kort, liten och sprallig tjej. Jag är ursprungligen från Vietnam och bor i Sverige (no shit sherlock). Bor i en liten håla i Småland och stor trivs, haha! Nja, men trivs iallafall. Min famil består av mig, mamma, pappa (skilda), Lisa och long. På fritiden så fotar jag (när jag har tid), umgås med kompisar och pluggar.. Ingen rolig sak men det är ett måste.

Det var väl det mest "grundläggande" om mig då. Fall ni har några frågor så är det bara att kommentera! :)

Hejdå/åsa


Kommentarer
Postat av: LV

Hur lång är du? :) kram!<3

Svar: Jag är ungefär mellan 1.50, haha! Väldigt kort må jag säga. Tack för kommentaren :) /åsa
LTTK None

2012-10-17 - 18:55:35
URL: http://lillyvus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0