Dag 1.

1. Berätta om dig själv:

Bodil är jag och är 14år i januari.
Född i Värnamo sjukhus och bor i smålandsstenar. Mina föräldrar är från Vietnam men har bor här. Jag är oftast hyper och sprallig. Jag är ganska positiv och glad. Jag har dagar jag sitter och bölar för smågrejer och andra dagar då jag kasta stolar på folk men jag döljer det hellre. På min fritid fotograferar jag, är med mina vänner och spenderar typ 70% av tiden med datorn/mobil. Jag älskar att äta mat och sova. Plugga är inte min grej, jag är verkligen inget MVG/A elev men jag suger inte heller hhhahas. Min passion för blogga är glödhet egentligen men det blir kallt ibland också. Är det något ni undrar får ni gärna fråga. Puss :-))

/Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0