bright like a diamond

 
hallooj där. Hade tig hos tandläkaren idag och det sög, förstår verkligen inte varför dom förväntar oss att svara på massa frågor när deras jävla händer är i munnen? Nej men hon frågade grejer om mitt liv och om min bakgrund?! haha peddo.. annars har resten av dagen varit okej, hade fysik prov och är helt 100000 på att jag kommer få b-c för jag pluggade inte hehe.. aa typ min dag ja. Gick ner till konsum för att köpa vaniljgifflar och shweppes och ja. Mitt namn är Bodil Le och det är slut nu haha... funderar på en powernap. Har inte pallat hålla ögonen öppna idag, höll på att sova hos tandläkaren men hon var ju tvungen och ställa massa frågor :(
kram 
 
/bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0