Bonjour!

Heeeej ! Hemma från Jacob nu , gjorde inget speciellt , snackade massa , kollade på tv och åt godis. 
Snackade även lite med hans lillasyster , så grymt söt är den tjejen asså det är inte klokt !
När jag kom hem gjorde jag mig två mackor och gick upp på mitt rum helt forever alone!
 
Fick svaret på Franska provet idag , fick fucking B+ !!! Helt super glad , hade jag haft 2 till rätt hade jag fått A men skit samma ! Tror jag får svar på mitt fysik prov imorgon ! Hoppas på det A men är inte säker .. 
Hatar att plugga serriöst det värsta som finns . Super tråkigt och jag glömmer allt direkt !
 
Blir skola imon och träning på kvällen , går kanske och kollar på Jacobs träning får se om jag orkar och sånt!
Har typ inget mer att blogg om men slänger upp nått inlägg senare ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0