7 october 2012

SItter just nu hemma helt själv .. kan serriöst inte komma ihåg senast jag var hemma helt själv ! Sjukt ! 
Varit ute typ hela dagen sen jag kom hem från Hotellet , frös som in i helvete ! 
Stack iväg till Bodil och fotade lite .. kan ju säga att jag är nog den enda i världen som ALDRIG blir bra på bild omg ...  Gick till Villstadskolan och kollade när killarna spelade fotboll , och sedan kollade vi på Innebandy match ! 
Efter så stack jag och tjejerna hem till mig och kollade på tv , älskligen kom en liten stund med ! hihi . 
 
Suttit och messat med Nellie hela dagen ! Har lite små planer som vi ska göra ! Åhh ska bli så kul är super taggad! 
Kan ju säga att det har med Youngblood att göra hehe .. Älskar dom killarna ! Så jvla snälla och hur lätta som helst att prata med ! Hihi . (bilderna kommer senare när jag fått dom) . 
 
Ska forsätta vara helt froever alone hemma och lyssna på lite musik ! Skola imorgon med .. Orkar inte ! 
Uppdaterar senare eller imon ! Pusss ! :*
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0