4. En person du ser upp till

En person jag ser upp till är min mamma. Lovar att det inte finns nån snällare (även fast hon är ganska sträng).
Vad som än händer kommer hon alltid finnas där och jag kommer alltid finnas där för henne.
Jag vet att hon inte hade en sån jätte bra uppväxt och hon gör allt för att jag och min bror ska få det så bra som möjligt. Hon hoppade av skolan när hon var ung , men hon tog igen det när hon var vuxen och hon är nu utbilldat socionom. Finns inte ord för att beskriva hur stolt jag är över henne och hur mycket jag älskar henne!
För 2 år sen fick hon en sjukdom och trots att det var super jobbigt tog hon sig igenom det , bara för att hon är så stark!  
 
Älskar dig mamma ! <3
Gammal bild ! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0