10. Hur ser din framtid ut?

Ja eftersom att jag går i 7:an nu så har jag drygt 3 år kvar på högstadiet. Sen blir det till att gå gymnasie och tror jag kommer gå samhälle eftersom att det finns ganska många jobb alltenativ efter det. Efter det blir det förhoppningsvis ett år ledigt och resa välldigt mycket . Även jobba och tjäna egna pengar. Och efter det gå på nån högskola . Tror jag vill bli doktor eller veterinär eftersom att jag älskar att hjälpa männsikor och djur.
Under den tiden hoppas jag att jag har pojkvän och egen lägenhet. Och efter det och mitt emellan att hoppas jag att allt blir perfekt . Vill vara ganska ung när jag skaffar barn med runt 20 typ.
 
Men just nu så ser mitt närmaste år ut att bestå mest av plugg , vänner och träning . Hoppas att jag även får ha kvar Jacob i mitt liv ett långt tag till ! Sen får vi väll se vad som häner i framtiden. Men just nu är allt super och det kan bara bli bättre och bättre. 
 
Mina två små älskling tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0