1. Berätta om dig själv

Jag heter då Emelie Karlsson och bor i lilla Smålandsstenar. Bor ihop med mamma , pappa , lillebror Oliver och min lilla kisse katt Silver.Har även en pijkvän (som ni nog har förstått) som betyder allt! På fritiden tränar jag både ridning och kampsport , umgås mycket med vänner , pluggar och försöker leva livet ! Går i 7:an på Nodinskolan och trivs välldigt bra i min klass, även fast det finns personer man stör sig på.
Är en välldigt snäll tjej ? Som oftast kan få utbrott om jag inte får som jag vill , gråter nästan alldrig bara under "tjej veckan" och när jag kollar på film. Är oftast välligt blyg bland nya människor men är helt galen bland folk jag känner. Hatar att bråka och gör allt för att få bra betyg i skolan , även fast jag inte älskar att plugga . 
Vill bli antingen doktor eller veterinär när jag blir vuxen och vill ha 2-4 barn , haha . 
Det var lite om mig om det är nått mer ni vill veta släng in en kommentar ! :))
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0