Woop Woop.

Snart är vi i mål! Fredag <3
Veckorna går skit snabbt. Allt går bra nu! Iallafall är hela november sönderbokad. Blandannat bio! Nöjet kör på bitchkram eller twilight och sedan igår fick jag ett sms av Eme att hon hade bokat till 2. Beror på om 15årsgränsen sänkts till 11.. Mm.. Annars ska vi försöka se om vi kommer in ändå. What to do liksom. Sen har jag massa prov. Dagen var som vanlig typ. Matten var ganska tråkig tills läraren berättade om sin son som var avliden. Hatar sånt, det får mig att gråta floder haha.. Sedan läxfärhör på soN, hade inte övat ett skit men det gick ändå asbra! Gittade hem till Emelie med Jonna och vi satt o åt upp Emelies kylskåp (GUUILTY, okej jag)

Ska bänka mig framför tvn nu. Vi hörs

/Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0