tisdag

Måste prioritera mina läxor först nu, känner att mina betyg börja bli lite sämre...
Var så nära på att få omprov i matte men eftersom jag inte var så nöjd så ville jag ändå göra om det så nu ska jag plugga matte, vill så gärna få minst ett A denna terminen och speciellt i matte.
Så bloggen lägger jag åt sidan nu framöver. Då o då kommer det inlägg. Tänkte ta outfitbilder idag men näää, sopbilen kom förstörde allt, så ni får hellre fantisera er en vit ralph lauren tröja med blåa jeans. Till det ett par låga converse. Inget speciellt, orka inte ens mixa och matcha kläder på morgonen haha. bara simpelt. 
 
Annars har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Ska snart börja med plugget, NOTE TO MYFUCKINGSELF: plugga minst i 2h per dag. 
 
kramzzzzzzzz
/Bodil
 
saknar mitt bruna hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0