Svar på frågorna ! / Emelie

skulle jacob kunna ta din oskuld
När jag är 15 ja men inte just nu !
 
är du såhär underbar i verkligheten också?
Det hoppas jag allt :)
 
har du förendrats jätte mycket det senaste året?
Jaa! Har fått en helt annan syn på mäniskor och ändrat mig välldigt mycket!
 
Har du haft sex med Jacob?
Nej det har jag inte
 
Har du runkat av jacob någon gång ?
Vill du suga av jacob ?
Nej!
 
Har du knullat någon gång ?
Stort nej!
 
Skulle du bajsa på nån du hatar?
Gillar du katter?
Absolut!
 
Skulle du döda en elefant som steg på dig? 
Den skulle nog dödat mig först :/
 
Har ni knullat än ? 
Vill du knulla med han äns ? 
Vad skulle du ha gjort om en neger tiger drog fram kuken och gick emot dig ?

Nej det har vi inte och jag kommer inte göra det förens jag är 15! Skulle springa som in i helvete!
 
Vad skulle du gjort om en neger elefant bajsade feta klumpar på dig ?
Jag skulle bajsa på den tillbaks!
 
Gillar du svarta killar ?
Spelar fan inte roll vilken hudfärg man har ? Right ?
 
vill du förlora oskulden med en häst ?
Hahahahahah . Nej.
 
Gillar du vita negrar ?
Det är klart 
 
Har du ätit bajs förr ?
Aldrig gjort det men kanske borde prova ? Haha.
 
Vad har du för wood pc ?
LG Appel prooo , hahahah
 
Vad har för mobil ?
LG
 
Hej Emelie, hur mår du?
Heeej , jag mår bara bra :)
 
Har en svart dildo hemma som jag kan låna ?
Absolut. Inte!
 
Vad vill du jobba med i framtiden? 
Vill jobba som doktor eller veterinär men proffsryttare vore ju inte fel heller :)

Kommer du fortsätta blogga i framtiden?
Det tror jag :)
 
Hur mycket gillar du Jacob från 0-100procent? 
110%! och ännu mer!
Hur är du mot dina vänner och har du lätt för att lämna någon utanför och snacka skit om någon bakom ryggen?
Jag hatar att snacka skit om folk! Och hatar att lämna någon utanför! Men det är klart att det kan hända ibland jag är tjej alla tjejer gör det tro det eller ej!
 
Har du någon du känt sen lekis som du nu fortfarande känner men ändå inte bryr dig om den personen? 
Dom flesta Villstad tjejer och killar! Dom är som min lilla familj :)

Vem gillar du mest av 1D eller Justin Bieber? 
Ohhh shiiiit , ehh Justin Bieber men 1D ligger precis under!

Vad gör du nu haha?:D
Svarar på alla frågorna ;)
 
Kommer du våldta mig i natt ?
You never know ;)
 
Vem kan du säga ALLT till? 
Mina närmsta vänner !

Vilka 5 saker skulle du vilja göra innan du dör? 
Resa , festa , gifta mig , skaffa barn och leva livet!

Hur skulle du tänka dighur ditt liv ser ut när du är runt 20 år? 
Har gått ur skolan och har liten familj! Vill vara ganska ung runt 20 när jag får mitt första barn!

Vilka har du varit tsm med?
Har bara haft 1 seriöst förhållande och det är med Jacob!
 
Vem är din allra bästa vän,eller vem kan du säga allt till? 
Har många välldigt bra kompisar men lttk tjejerna är dom som vet mest om mig! 

Vad är du mest stolt över? 
Att jag nu förtiden vågar vara mig själv !

Vem är den snyggaste artisten du vet? 
Ohhh ..... Justin Bieber om jag bara får välja en ^^

Vilken kompis har du aldrig bråkat med? 
Dardana , Åsa , Vilma , Jossa , Nathalie typ har haft lite små bråk med alla andra haha tjejer är som dom är...

Vem litar du mest på av dina kompisar?
Lttk tjejorna , Moa och Jonna och typ några till
 
Vem är din allra bästavän? du får bara säga en!
Ohhh shit kan värkligen inte säga bara en !!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0