Sorry barbie, but i aint fake like u darling.

Saker som att klaga på folks utseende är verkligen Inge OK. Att kalla någon fet är inte OK. Att kalla någon ful är inte OK. Att kommentera "kan du ens göra en kullebytta" och skratta hånfullt är inte OK. Att ens göra någon ledsen som ej förtjänar är inte alls OK. Fattar ni? INTE OK. Jag vet att jag inte är perfekt, jag själv önskar mer röv och fläsk på låren. Längre fylligare hår, en panna utan finnar tackar jag inte heller nej till. Men du är inte heller perfekt. Bete dig inte som det då. Brister har vi alla, vi alla vill ha något mer. Men vi är inte rent ut sagt fula. Vem bestämmer att hon eller han är ful egentligen? Åsikter kallar vi det, men bara för det ska vi inte säga dom högt.

Sen vill jag bara tillägga att jag kan vara kaxig, med måtta. Är jag kaxig? Tänk själv på din attityd innan du ger mig äran att vara boven i hela dramat.
Vissa har tydligen mens hela tiden, då är det bara mensa tillbaks på dom :)
Sen ger jag mig aldrig.

Ta det med måtta people, det är så att karma är exakt bakom dig

/Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0