Piglet and Pooh

Sitter och pluggar lite samtidigt som jag är så jävla hungrig ! Jacob var här en liten stund innan och vi snackade lite och myste. Känndes som om det var hur länge sen som helst jag kramade på honom.
När han stack skulle jag åkt till Gislaved och träna men Oliver skulle inte träna så jag stack inte dit heller , tog istället 10min på crosstrainern. Har typ inget att göra och längtar som in i helvete till jullovet !
Är också grymt glad över att Dardana är tillbaks , liksom inte samma sak att blogga utan henne hon är liksom en super viktig del av hela lttk grejen. Blir nog förhoppningvis en liten sleepover med lttk tjejerna i helgen också.
Bloggar senare , och komentera järna vad ni vill ha mer om ! Och kanske ni vill ha en liten frågestund också ? /e
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0