Orka inte

Hur fan kan man? Hur i helvete har ni samvete till att säga någon är ful? Rakt i i ansiktet? Jag är inte snyggast eller vackrast men jag har ändå känslor.
Jag står och pratar min kompis så kommer någon och klaga på mitt utseende. Snälla. Du får mig att vilja ta livet. Ful är du själv. Din insida är ful, hur jävla ful som helst. Din utsida är inte heller så jävla bra när din insida bara skriker ut. Jag vet, jag är inte finast, men jag är en människa. Folk ser ner på mig och tro dom kan säga vad som helst till mig. Men nej. Jag är som alla andra. Jag satt imorse och insåg jag hade fått en gigantisk finne, jag packade på flera lager med foundation och concealer för att tänka skiten. Jag insåg att jag borde istället äta frukost för att orka med dagen, skippar det nästan varje dag.
Tog bort allt för jag bryr mig inte längre.
Jag orkar inte

/Bodil


Kommentarer
Postat av: Lanna

Vilka jävla idioter det finns alltså. Den fula insidan kommer alltid överspegla utsidan, hur personen än ser ut.
Du förtjänar inte detta alls, Bodil. Kan knappt förstå hur du orkar gå med ett leende varje dag när jag deppar ihop för varenda liten negativ kommentar.
Du är hur vacker som helst, inside and out!♥

2012-11-23 - 20:08:58
URL: http://wazzabii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0