Mitt hästliv

Fick en kommentar om jag kunde berätta om mitt hästliv och om jag har egen häst osv.
Absolut kan jag göra det !

Jag började rida när jag var omkring 4 år gammal men har alltid varit i hästmiljö och är uppväxt i stallet hemma hos min mormor. 
Men började inte rida på ridskola förens jag var 8-9 år gammal. Så alltså har jag ridit och varit bland hästar i hela mitt liv. Minns när jag var liten så skulle jag ALLTID rida ponnyridning om det fanns någon där vi var ! Haha.
Men har somsagt ingen egen häst eftersom att ingen av mina föräldrar har erfarenhet av hästar och ingen av dom är intresserade av det , det är också så att vi inte riktigt har råd att ha en egen häst eftersom att det kostar ganska mycket. Men skulle så jävla gärna villja ha en !  
 
Men kan bli så att jag är tvungen att sluta rida eftersom att jag förra året ramlade av och slog i ryggen väldigt illa och har fortfarande ont när jag anstränger mig , speciellt när jag rider vissa hästar som går väldigt stelt.
Också är det det att jag vill ta det lite mer seriöst och rida mer än en gång i veckan alltså sluta på ridskola och bli medryttare eller fodervärd. Så om ni har någon som behöver hjälp är det bara att slänga in en kommentar. :)
 
Tack för kommentaren föresten :) / Emelie
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0