missing days

19. En vän som bor långt ifrån
- Vet faktiskt inte.. Haha.

20. Bild på det du köpte senast
- Har ingen bild på mitt godis.. Duh

21. Favorit ställe
- min säng <333333

22. En tv-serie du älskar
- tittar på as många serier men.. THE VAMPIRE DIARIES. Så bra så att jag dör + alla killar som är med är snygga hihihihihih.

23. Ditt favorit nagellack
- det är nog claudias vita nagellack. Jag har två essie nagellack men färgerna är sådär. Men dom är väldigt bra och de håller längre! Så essie är också en favorit.

24. Ett kort på din data
- min laptop är sönder.. Hahaha, har ingen idé om vart den är nu. Det var iallafall en toshiba. Har varit utan min egna laptop i kanske, 3 år nu? Men använder lisas skoldata ibland.

25. Detta är jag beroende av
1. Min ajphån
2. Nutella
3. Leverpastej


Det var allt för mig, tjohej leverpastej!! /åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0