Helt amazing

Kollade på Dirty Dancing igår och det var la okej , inte den bästa filmen jag sätt men den var ganska bra.
Vaknade klockan halv 4 på soffan och drog med mig Moa upp så somnade vi om i min säng typ direkt.
Mamma kom inrusande imorse runt 10 och frågade om jag inte skulle till stallet och rida , slängde på mig kläderna och åt en macka och åkte iväg till stallet. Har inte haft så kul när jag ridit på typ 1000år haha , riktigt kul var det idag och känndes värkligen som att jag visste hela tiden vad det var jag höll på med.
Har inga planer för dagen kanske sticker iväg till Jacob eller tvärt om vet inte , eller så blir det till att kolla på oth hela dagen samtidigt som jag måste äta upp min B&J. Ha en bra dag ! / Emelie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0