Fuck YOLO!

Kom precis hem efter att ha varit i skolan hela dagen , kollat en stund på innebandy och gick förbi och skulle hälsa på lite på min gammla skola. Jag , Bodil , Dardana och några till gick dit för dom skulle ha hemspråk , så ser vi någon stå i köksfönstret på fritis och tro fan att det var Karin ! Blev så jävla glad så jag fick tårar i ögonen bara av att se henne ! ( Hon va en lärare som har varit med sen jag och mina kompisar gick i lekis och när vi slutade 6:an flyttade hon här ifrån till Halmstad). Hon är seriöst den bästa läraren och en av dom bästa människorna på denna planet! Så träffade på henne och snackade om allt möjligt.
Sitter just nu med ett glas julmust och lite pepperkakor och funderar på att plugga elle kolla på oth ... 
Sticker iväg till stallet sen och rider lite. / Emelie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0