Från och med duuuuu

Sitter på mitt rum och pluggar lite , har hur många prov som helst dom kommande veckorna och har inte pluggat något! Gahhh , och jag är en sån person som blir skit ledsen om jag får ett D och till och med C ....
Blir nog till att sitta med plugget ett tag och sen ta en dusch. Pappa håller på att skruva ihop en soffa som ska vara nere i vårat lilla "musik rum" åhh blir så suger på att flytta ner till nedervåningen eller göra om mitt rum! Vill liksom få det lite mer "vuxet" men skulle endå aldrig klara av att ta ner alla mina älskade plancher.
Sen fick jag precis reda på att Oliver kommer att få en systemkamera för att han sålde jultidningar så om några veckor kommer nog jag försöka ha mycket mer nya och bra bilder i mina inlägg! Puss så länge / Emelie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0