Damn, shit

Onsdag, mitt i veckan suger mest. Musiken förlänger skoldagen med hästlängder usch. Annars var dagen soft. Vi gjorde spanska test och det verkar som att ingen kunde det bra, så jag borde klara mig iallafall.... Fick värsta brainfarten och jag skrek rakt ut "JAG HAR BRAINFART", thank god for vikarie alltså. Vi fick sedan håltimme så stack jag, vebhi och Wille ut i skogen. Bitches är dom och knackar på fönster och sedan springer vi som MOTHERFUCKERS.. Bad idea.

Jag satt i mitt rum med tv, iPhone och dator. Värsta strömavbrottet över hela jävla ss. Observera att jag är ensam hemma också. SCARY FUCKING SHIT.
Vågar inte röra mig. Satt i mörker själv i 20min. Det var helt mörkt ute!
Min dag därja
/Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0