21. Favorit ställe

Har inte många favorit stället utan bara ett , där känns det som att jag "hör hemma" och känner mig helt trygg och sånt. Det är ute hos min farbor , hans sambo och min kusin Hannah. Där kan jag liksom vara den jag är till 100% och njuta av livet eftersom att dom bor ute på landet. Älskar att vara där på sommrarna och göra allt möjligt åka ner till sjön , åka in till stan eller bara ligga och sola och leka med Hannah. Tror hon är den som jag kommer träffa mest när jag blir äldre eftersom att jag alltid velat ha en äldre tjej kusin eller något liknande , så hon är i perfekt ålder när jag är drygt 18 att hitta på saker med , haha. 
Men har alltid älskat det stället och kommer alltid att göra , det är det som gör att mina sommrar blir så grymma!  // Emelie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0