19. En vän som bor långt ifrån

Hmm .. eftersom att jag har mest kompisar här i smålandsstenar och runt om så vet jag inte men det är nog min fina vän Felix som jag inte träffat på välldigt länge ! Vi har kännt varandra i typ 2år och vi är som syskon och kan prata om allt! Men somsagt så bor han långt här i från typ vid Stockholm så träffar inte honom så ofta.
Har även en fin liten vän i Tyskland men har inte kännt honom lika länge och inte på samma sätt så det blir nog Felix ;).
(Och som sagt ! Jag är inte nått mer än kompis med dom och har alldrig varit det ! Har många killkompisar så tro inte något! Jag älskar Jacob och skulle aldrig göra så mot honom! ) // Emelie
 
Oliver och min lilla vän Felix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0