Rastlös

Senaste....
Roligaste sms; mm.. Måste nog va när jag smsade med Dardana då jag skrev "våga inte fisa, åt ägg innan" HAHAH
Konstigt sms; när Åsa blev arg på mig för jag valde fel biofilm, MAD BITCH HAHA
Telefonsamtalet; Mama Le
Tår på kinden; när jag gäspade för 3min sen
Filmen; hitta nemo 3D bio
Låten; bruno mars - young girls


Vem..
Litar du på mest; Dardana, Åsa, Emelie (LTTK) och andra, vill inte skriva för folk blir bara sura för dom inte blev med
Roligast; Dardana! våra sjuka sms herregud
Barndomsvän; åsa!
Kär; hahaha..

Har du...
Rökt; nej, aldrig
Haft sex; 50years virgin bröder
Kysst; inte grovhånglat då hahaha
Blivit full; nej
Blivit busted av polisen; nope
Gjort något olagligt; 3åriga Bodil snattade godis vid lösgodiset Hahaha
Dansat mitt i centrum; aa typ 100gånger. Standard grej haha
Trillat i centrum; standard grej haha...
Skämt ut dig; ja, standard-Bodil :(
Sovit i centrum; aldrig ute men i bussen till Borås haha
Sovit i klassrummet; haha ja... Fick GILTIG frånvaro för det haha
Sjungit i klassrummet; Omg ja haha.
Facebook; ja, privat dock
Instagram; ajamen, @BodilLe
Twitter; har, men använder inte det längre
Skype; privat dock
Tumblr; hade
FlickR; nepo
Myspace; nej
Youtube ; aa, fast laddar inte upp bilder utan har det bara för att subscribea osv
Bilddagboken; nej
Lunarstorm; hade, NOSTALGI!!
Kollat på porr; nej, inte om american pie filmerna/american virgin inte räknas
Kollat på skräck; aldrig igen, hatar skräck men jag kollar ändå på det haha..

Är du...
Rolig; haha ja! Hoppas jag.....
Snäll; jag behandlar dig som du behandlar mig
Bäst; ofc bror
Lebb/bög(homosexuell); jag tycker Miranda Kerr och Kim kardashian är sexiga, men jag gillar killar så nej
Underhållande; tror jag
Oskuld; 50years virgin hahaha
Under 18år; 13år så ja.



/Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0